dinsdag 19 mei 2009

Ready for take off...

Na een paar nog vermoeiende dagen met daaronder een examen Spaans om u tegen te zeggen én natuurlijk het Belgisch Kampioenschap Bridge (ik kan het woord niet meer horen... hihi), vanavond al onze spulletjes ingepakt om donderdagmorgen het luchtruim te kiezen... Morgenavond gaan we nog één nachtje voorproefen in Hotel Oma, daar waar het altijd zo goed toeven is, om van daaruit de trein naar Amsterdam Airport te nemen...
We kijken allebei keihard uit naar een reisje, al weten zij die me de afgelopen weken gezien hebben, dat ik nog steeds bijzonder weinig over IJsland te weten ben gekomen, ondanks al het zoekwerk, maar des te groter zal de verrassing zijn eenmaal we daar voet aan land zetten...
Voor de nieuwsgierigen onder jullie nog even meegeven dat 1) mijn liefste zich supergoed geweerd heeft dit weekend en als achtste is geëindigd en 2) dat ik daar megatrots op ben, dat 3) het eten van afgelopen zondag in het Aards Paradijs opnieuw heerlijk was, meer nieuws en fotitos later (waarbij we heftig hopen op een gastcolumnist hiervoor, nietwaar paps ?) en dat 4) onze IJslandse avonturen voor nu en de komende twee weken op deze blog te lezen zullen zijn...
Dikke kus en tot begin juni !

2 opmerkingen:

Sander & Liesbeth zei

Veel plezier in IJsland!! Vergeet je ijsmuts niet, je weet maar nooit. En 't is gewoon net zoiets daar als in Canada. En Dirk, gefeliciteerd dat er maar 7 mensen in heel Belgie beter en tig miljoen slechter zijn in bridge dan jij!
Groetjes, Liesbeth.

Ton zei

Ik wens jullie een heerlijke tijd in IJsland. Anders dan in Australië, Nieuw-Zeeland en Canada zullen hier niet zoveel wilde dieren spontaan op je weg komen, of het moesten wilde ijsjes zijn. Eet maar lekker veel ijs, en laat je onder de indruk brengen van het natuurschoon, de geysirs en de zwavelbronnen (dat heb ik er alvast van gelezen). En rijd niet vast met je auto in de blubber, zorg maar dat je een goed opgeladen GSM bij hebt.

Viel Spaß, denk aan allen (maar niet teveel) die hun geld op IJsland verloren hebben ... Kaupthing, IceSave, en de rest ...

Ton