zaterdag 29 augustus 2009

Summertime...

Wat kan de zomer toch zalig zijn... Heerlijk genieten van de zon, in goed gezelschap, schijnbaar eindeloos lange avondjes, met een lekker glas wijn... Ik durf bijna niet meer te tellen hoe weinig avondjes we deze afgelopen twee maanden thuis geweest zijn, of laten we zeggen, binnen... Het is een geweldige zomer geweest, waar wij -al zeg ik zelf- optimaal van genoten hebben !
Gisterenavond opnieuw, dankzij de uitnodiging van vriendinnetje Ellen, een absoluut gelukzalig genietmoment beleefd, dat wat mij betreft wel kan tellen als afsluiter van de zomer... My dearest E. bezit sinds een paar jaar voor studie en ontspanning een gelijkvloers appartementje met aanlegsteiger pal aan het Donkmeer en ondergetekende was uitgenodigd voor een ontspannen avondje loungen met hapje en drankje, een echte Ladiesnight, waar we bij de ondergaande zon eens uitgebreid konden bijkletsen onder het genot van Australian shiraz en cheese... Ik heb er écht van genoten, van 't instant gevoel van rust bij de eerste aanblik van het meer, van naar de sterren én het vuurwerk te kunnen kijken boven het meer, van onze gesprekken,... Dé ideale afsluiter van een drukke week ! Certainly hope E. will invite me again voor energiemomentjes als deze...

2 opmerkingen:

Roos zei

Do come back soon. b-bob mist je. Je lag zo lekker ;-).

Anoniem zei

Soms heb je relaxmomenten nodig om de volgende drukke periodes de kop te kunnen bieden!!!

Wie niet?

Leuk te lezen dat je het fantastisch hebt gehad.

Liefs,
mamsie