donderdag 30 augustus 2007

Bugs Big Cheek...

Met onze grote reis in het vooruitzicht hebben we net voor de zomer eindelijk werk gemaakt van een veel te lang uitgesteld tandartsbezoekje. Rechtstreekse aanleiding: Ondergetekende was tijdens het eten ineens een flink stuk van haar kies verloren en dus: het onvermijdelijke "had to be done"... Een bezoekje leerde al snel dat een tandimplantaatje de beste oplossing zou zijn om mijn kiesje op de best mogelijke manier te vervangen, en gisteren was het zover : kiesje eruit en klaarmaken voor... een fluitje van een cent als ik de chirurg mocht geloven, maar dat is zeker niet de indruk die ik vanmorgen heb ! Ik ben sinds gisterenmiddag verworden tot een ware "Bugs Bunny"kloon... ik ben het perfecte voorbeeld van het woord "hamsterwang" en daar waar mijn gezonde rode koontjes normaal al bol genoeg zijn, heeft mijn rechterkaak op dit moment een heel nieuwe dimensie, eentje waarmee ik zelfs niet onder de mensen durf te komen... Verplichte isolatie ! Enkel mijn ventje, die ik hierbij meer dan super wil bedanken dat hij mij met al mijn vast volkomen irrationele dokter- en ziekenhuisangsten bij blijft staan in bange tijden, has seen me yet, behalve mijn "walk of shame" vanuit het ziekenhuis de straat op met een supergrote zak ijs op mijn gezicht, knalrood van de (in)spanning van 't krampachtig liggen hopen dat het snel voorbij is...
Niemand maakt mij wijs dat mensen niet kijken... Aan zij die deze geweldige uitdaging nog voor de boeg hebben (en dat blijken er héél wat te zijn in onze vriendenkring...) : Good luck en zoals iemand me dinsdagavond op de valreep nog zei: "Als 't pijn doet, één remedie: gewoon bijten!"

Greets, Bugsy Malone

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel sterkte dan maar voor die arme Bugsy, maar het vertoonde portretje toont toch een gezond leuk stel wangetjes, en vooral twee héél lieve oortjes. Hebt u die nu ook, Bugsy? En was het niet zo dat, wie mooi zijn wil, pijn lijden moet? Word maar weer gauw beter! De oude Bugs ...

Anoniem zei

Ha pindaatje,

Heel veel sterkte, en veel leifs uit Achel.

Mamsie