vrijdag 5 februari 2010

Eenzaam weekje... of toch niet ???

Voor het eerst een héle week zonder haar liefste... het leek wel een eeuwigheid, toen ze maandag afscheid namen op de trein ! Maar nu, zo aan de vooravond van wat nu alvast één van de meest geweldige momenten van dit jaar gaat worden, zijnde de terugkomst van de Master himself, moet ze eerlijk bekennen... Het is nog meegevallen !
De week is -net als alle andere weken- voorbijgevlogen en dankzij internet, gratis telefoon binnen Europa, én een heel stel goede vrienden,... Mja, het is natuurlijk 1000 keer leuker als mijn schatje wél thuis is, maar ik had het me veel erger voorgesteld ! Pluspunt van dit geplande afscheid is natuurlijk dat wanneer je het ruim vantevoren weet, je je agenda, bewust of onbewust, toch even lekker vol gaat plannen, al is het niet in het minst om de zo gevreesde eenzaamheid zo ver mogelijk buiten de deur te houden... En zo kom je dan aan een snelle Facebook-date op maandag, een verwachte logé en super-collegabehangster op dinsdag en woensdag, woensdagavond some quality time met de al véél te lang geleden nog geziene vriend, donderdagavond mijn enige "eenzame" avond om te bekomen van het late uitgaan van woensdag én ook vanavond krijg ik bezoek... Dus écht eenzaam kan je de afgelopen week niet noemen !
Maar dat neemt niet weg dat ik terug verlang naar mijn Dirkie... Wat zal ik blij zijn als hij terug is, om hem blij de vrucht van ons werk te tonen, om terug heerlijk in zijn armen te kunnen liggen én niet in het minst om opnieuw samen te genieten van al het moois en goeds dat er is ! De afgelopen weken heeft hij zich als een ware monnik op de studie van de nobele bridgereglementen gesmeten, kluizenaarsgewijs zich door dikke mappen vol regels en vooral uitzonderingen op die regels wroetend, allemaal om het grote examen van vanmiddag zo goéd mogelijk af te leggen !
Zoals zo mooi gezegd, bij het ter perse gaan van dit artikel, waren de uitslagen ondergetekende nog niet bekend, maar wat ze ook mogen zijn: Hij heeft er zich volledig en totaal voor 200% voor ingezet en aan de telefoon heb ik kunnen horen dat hij zich heeft geamuseerd !
Ik tel hier de uren af naar morgenmiddag, nog minder dan 24uur te gaan... F.

Geen opmerkingen: