zondag 20 september 2009

Genieten van het zachte water...

Afgelopen vrijdag samen met mijn liefste (die al sedert het begin van de vakantie 80% werkt) nog eens écht genoten van een vrije dag én een verlengd weekend ! Voor zijn verjaardag begin augustus had ik Dirkie een middagje uitgebreid genieten beloofd in de sauna en dat stond eergisteren dan ook bovenaan de lijst ! Snel, snel geboekt, maar o wat was het weer heerlijk onthaasten ! Op internet had ik L'Eau Douce gevonden in het centrum van Drongen, een privé-sauna met hammam, droge sauna, infrarood, jacuzzi buiten én niet te vergeten een aangenaam binnenzwembad samen met elke vorm van douche die je maar kunt indenken... Nadat we allebei ons 's morgens nog even flink in 't zweet gewerkt hadden met sportieve inspanning al lopend en op de crosstrainer, werd de middag grotendeels ingevuld met zweten van ontspanning... Wat kan het toch zalig zijn, zo'n verwen-jezelf middagje én wat hebben we daar af en toe nood aan in deze drukke dagen ! Het zonlicht deed bijna pijn aan onze ogen toen we na die paar uurtjes terug vanuit ons coconnetje naar de buitenwereld moesten... maar wat een ideaal begin van een gezellig weekend !

2 opmerkingen:

Ton zei

Haha! Jullie dachten natuurlijk: onze vaste commentator is afwezig, dus nu kan het even ... Maar ook in Spanje worden jullie belevenissen gevolgd. Wat een verjaardagskado! Die Dirk boft toch maar!

Saludos muy calientes de Jerez, en Andalucía. Lekkere sherry gedronken (smaakt net als in de lage landen), verrassend weinig wijnbouw gezien. Onze laatste avond in Spanje, morgen gaat het naar Portugal. Deze week in Spanje was echter fantastisch, alles klopte! Stiefbroertje heeft het goed getroffen, al zou ik toch niet altijd in die toeristenkermis willen leven.

Anoniem zei

Hello genieters!!!

Dat zal wel genieten zijn geweest.Ik kan me dat helemaal voorstellen. Na de stress, ontstressen.. Ieder mens heeft dat op zijn tijd nodig.

Wij proberen dat dat ook te doen, al hebben we het razend druk door allerlei bijkomstigheden.
Soms kun je dingen niet allemaal tegelijk rgelen, hoewel ik dat wel wil!!!!

Het is een prima idee, zo'n relaxca
do!!!

We hebben de naam genoteerd voor
dat ontspannende middagje.

Liefs,

Corry.