vrijdag 25 september 2009

Faites vos jeux !

Eindelijk is het weer zover, morgenmiddag om 13h00 sharp wordt opnieuw de aftrap gegeven voor een nieuw seizoen bridge ! En het zal een spannend seizoen worden, gezien er dit jaar uitzonderlijk veel teams dalen (wel 5 teams) en quasi geen stijgen (slechts 2)... Kwestie dat de heren minstens slagen in behoud zal dat opnieuw een hele klus worden !
Maar één groot pluspunt : Mijn liefste staat dit jaar, na een geslaagde Belgian Pairs finale, supergemotiveerd aan de start ! Met zijn hervonden partner Free talloze uren geïnvesteerd in een supernieuw en hopelijk beregoed biedsysteem, uitgebreid getest én nog een bijgeschaafd, zal morgen de eerste "echte" test zijn ! Ik ben reuzebenieuwd en ga mijn duimen blauw duimen morgenmiddag... Mag ik op de lezers van deze blog rekenen om hetzelfde te doen ? Sure they'll make a great start then !
UPDATE !!! Mijn liefste heeft het geweldig gedaan ! 40-20 winst en een dikverdiende derde plaats : Superstart, volgende uitdaging volgende week tegen UAE, op dit moment de absolute Belgische top ! Begin alvast maar te duimen !!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hello kids!!!!!
Natuurlijk hebben wij dit alles te laat gezien, maar het zal ongetwijfeld een goed start geweest zijn!!!

Laat Dirkie maar schuiven!!!!!

We zijn benieuwd naar de volgende
bridgetoernooien. Hij zal zeker
hoog eindigen.

Dirkie, heel veel succes!!!

Corry en Harry.

Anoniem zei

proficiat

een heel goed bridgejaar
gewenst

good luck