donderdag 10 juli 2008

Happy Birthday, Lieve Schat !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Natuurlijk ook van je paps de allerbeste felicitaties. Om half vier vanmiddag (zomertijd) was het precies drieëndertig jaar geleden ... Ik geniet er volop van dat ik me nog precies herinner hoe die donderdag (ja, ja, toen ook) toen verlopen is. Op de verjaardag van je opi kwam jij om de hoek kijken ... En die had dat als enige negen maanden lang voorspeld! Ik wens je toe minstens nog eens 2x 33 jaren, in net zo blakende gezondheid, welstand en mensen om je heen die van je houden als in de afgelopen 33 jaren ... Alle liefs, tot zondag - Ton

Anoniem zei

Lieve Fleur,
Wij hadden je natuurlijk al gefeliciteerd met je verjaardag op 10 juli, maar nog even dan een felecitatie op de blogspot!

Als ik dat bericht van Ton lees, wordt ik wat emotioneel! Het was exact zo als je Opi zie: öp mijn verjaardag wodrt mijn kleinkind geboren! "hij had gelijk. Alleen het is zo vreselijk jammer dat hij zo kort maar jou gezien heeft. Hij zou beretrots op je zijn geweest.

In het ziekenhuis, waar jij in de middag geboren werd, hadden we heerlijk gebak en wat waren we trots!

Namens mijzelf en Harry willen wij jou nog heel veel gezonde jaren toewensen, met jouw Dirkie aan je zijde.

Geniet van elkaar en van het leven.

Heel veel liefs,

Mamsie.