donderdag 19 juni 2008

My Dirkie is the best... !!!

Whoehoe... Wat ben ik trots op mijn ventje ! Gisterenavond had hij, na een supergeslaagd, uitmuntend schriftelijk examen voor wedstrijdleider bridge een goede maand geleden (95%), zijn mondeling examen...
Dat bestond erin om aan tafel een drietal arbitrages te doen, real life probleemsituaties voorgesteld en zo écht mogelijk nagespeeld door de zgn. "oude rotten" in het vak... Bedoeling was natuurlijk niet alleen een grondige kennis van de bridgeregels, do's en don'ts aan de wijze heren ten toon te spreiden, maar vooral door je présence aan tafel ervoor te zorgen dat alle spelers je beslissing ook respecteren, dat het hoe en waarom van je beslissing voor iedereen duidelijk is, én natuurlijk dat de genomen beslissing billijk én voldoende duidelijk wordt gecommuniceerd ! Mijn lieve schat kwam opnieuw buiten met de hoogste score, oftewel 17/20...
Omdat hij zelf vééél te bescheiden is om daarover megaveel ophef te maken, doe ik het even... Want ik ben supertrots dat de vele uren noeste studie-arbeid tot zo'n geweldig resultaat geleid hebben, een resultaat om van de daken te schreeuwen mijns inziens !
Lief schatje, you're my champ ! Maar één vraagje, speciaal voor jou : Wanneer mag ik je manager worden ?
Fleur

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Is "wedstrijdleider bridge" in gewoon nederlands hetzelfde als "brugwachter"? Heet hij nu ook (als artiestennaam) De Bleekere?

Van harte gefeliciteerd, uw schoonfamilie is trots op u!

Willem De Visschere zei

Van harte proficiat, collega WL :)

Nu nog promotie naar eredivisie en in bridge kan niemand nog aan jou tippen.

Willem

Roos zei

Ferme prestatie! Dikke proficiat, moeten we steevast een aperitief op drinken, niet? ;-)