zondag 11 april 2010

The winner is... The triple E-PC !

Na een bijna heroïsche strijd met Fnac Online én de meer dan assertieve Netbookkopers van dit heerlijk landje, ben ik sinds vrijdagmiddag de trotse bezitter van een spierwitte prachtige ASUS Eee PC Netbook ! Bestelde eerst een blauwe, die bestelling werd dubbel omdat er tijdens het betalen iets misliep, toen werd hij ineens ook dubbel geannuleerd wegens gebrek aan computers in store, dan had ik er wel weer eentje... Om een lang verhaal kort te maken, het was me zodanig beu dat ik er gewoon net als elke andere brave burger eentje in de winkel ben gaan kopen ! Geen enkele zwarte meer beschikbaar, enkel nog roze én witte exemplaren dus de keuze was snel gemaakt ! Geen redelijk mens (zelfs geen vrouw) wou immers met dat roze exemplaar gezien worden, en gezien ik de witte ook meer dan te pruimen vond... Yes ! Eindelijk een modelletje dat deze dame wel in haar rugzak mee de bush in kan nemen, zonder dat ze daarom overladen is, en met een heerlijk formaat om toch de nodige berichtjes op het net te gooien, samen met de fotootjes van aldaar ! Nog maar een goede drie daagjes en ik stap op het vliegtuig op weg naar weer een nieuw avontuur ! Nu met alle middelen om de aandachtige lezer deelgenoot te maken van mijn belevenissen aldaar...

2 opmerkingen:

Ton zei

Een dames-laptopje?

Veel van mijn professionele vrouwelijke collega's hier lopen ook met dit soort minidingetjes, net iets groter dan een rechthoekige poederdoos, rond. Bevat ie ook een toepassing "Spiegel" en daarop gebaseerd "Computer-assisted makeup en lippenstiften"?

Ik heb de gepaste oh's en ah's voor komende donderdag al klaar.

Koen wil zijn bergschoenen meenemen. Ik heb hem al ontmoedigd, nu jij nog!

Anoniem zei

Succes met de aankoop, en we zien de resultaten graag tegemoet.

Veel reisgenot ermee!!!

Mams.