woensdag 9 december 2009

Final Call from the city of Cape Town...

Hello everybody ! Nog even snel een paar woordjes vanuit onze B&B, amper een paar uur voor vertrek naar het vast en zeker koude en uit de berichten af te leiden behoorlijk nat België... We had a blast over here ! Zuid-Afrika heeft net als bij zovelen anderen ook ons hart veroverd en toen we vanmorgen op de mistige maar o zo tevens mysterieuze Tafelberg stonden, waren we het er beiden roerend over eens... We zijn hier nog veel te kort geweest, te kort om meer van Kaapstad te leren kennen, te kort om nog wat meer te shoppen, restaurantjes te ontdekken, de blanke en zwarte cultuur nog wat meer te doorgronden... En dan wacht ons nog die lange terugvlucht waar we zeker niet naar uitkijken... De vakantie is voorbijgevlogen, en voor we het weten zijn we morgenmiddag weer thuis ! Met nog een hoofd vol zonnige, mooie herinneringen aan een geweldig land, gelukkig dat we nog niet alles gezien hebben, soms geholpen door de regen, dan hebben we zeker een excuus om terug te komen !
CU in Belgium ! Fleur en Dirk

5 opmerkingen:

Anoniem zei

welkom thuis
in het natte belgië
breng een beetje zon mee
en je kunt thuis nog een beetje nagenieten

Anoniem zei

Hallo Fleur en Dirkie,

Hier zitten wij dan. Oma en ik te kijken naar jullie foto's. Paula heeft gelijk.
Het is hier nat en volgende week komt er vorst.

Wij hopen dat jullie thuisreis voorspoedig verloopt en doen jullie onze lieve groeten.

Oma, Mams en Harry.

Anoniem zei

Hallo Fleur en Dirkie,

Hier zitten wij dan. Oma en ik te kijken naar jullie foto's. Paula heeft gelijk.
Het is hier nat en volgende week komt er vorst.

Wij hopen dat jullie thuisreis voorspoedig verloopt en doen jullie onze lieve groeten.

Oma, Mams en Harry.

Ton zei

Hey Globetrotters,

Ik was de enige die jullie hier via de sms uitgeleide kon doen, en een goede thuisreis kon wensen. Ik houd het Kilsdonk-vaandel hier nog ruim één week hoog, daarna kom ook ik naar huis voor de Kerstfeestelijkheden.

Ik ben blij dat het jullie hier zo goed bevallen is, en dat jullie prachtige herinneringen (en foto's) mee naar huis nemen.

Sinds vanmiddag staat het vast, dat ik hier volgend half jaar telkens weer terugga: vier tot vijf weken op, een week af, dat wordt het ritme.

Wie weet, zestig worden en party bouwen hier in het land van zwart en wit?

Ik wens jullie een fijne thuiskomst, en veel plezier met het sorteren en verwerken van alle herinneringen.

Liefs, tot in *** Sluis op de negentiende!

Ton

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.