dinsdag 9 juni 2009

Op safari in de Beekse Bergen !

Jaja, ik zie u denken... En dan deze foto? Maar... niets is wat het lijkt én enige gelijkenis met eventueel hieraan verwante diersoorten berust op louter toeval...
Dit is mijn allerliefste Tante Wil, de jongere zus van opa Toontje, die samen met haar lieftallige Jan afgelopen zondag onze gastheer en gastvrouw waren voor een middagje Beekse Bergen ter gelegenheid van hun zilveren jubileum !
Na de bewuste bolletjes rood gekleurd te hebben, waren ondergetekenden gezwind met de Toonmobiel in de stromende regen vertrokken richting Hilvarenbeek, NL en jammer maar helaas, het weer liet ons vandaag ook daar in de steek !
Na aankomst nog snel tussen de druppels door een redelijk droog wandelingsje kunnen maken tussen zebra's, andere hoefdieren en de apen om daarna aan te schuiven voor de eerste gang van koffie met taart ! We zouden in de late middag tegen sluitingstijd van het park een begeleide rondrit per bus en boot maken, gegidst door de dierenartsen van het park, die toevallig (ja,ja, eindelijk kwamen we erachter waarom we speciaal in BB werden uitgenodigd) de ouders waren van het vriendje van de kleindochter van...
Echt leuk, het moet gezegd, een leuk concept én een prachtig park waar een uitgebreid gamma aan dieren van leeuwen over kangaroe's, beren, apen en gnoe's in (bijna) volmaakte vrede met elkaar kunnen samenleven... Géén hekwerk, heel veel ruimte voor de dieren en mooi gebruik gemaakt van allerhande manieren om de dieren te bewonderen ! Via bus, boot, te voet én met je eigen auto kun je het park verkennen én als er iets is wat we zeker nog eens opnieuw willen doen is het dat ! Misschien alvast een beetje inspiratie opdoen voor onze "grote" reis eind van dit jaar...
Een hartelijke dank je wel aan het gelukkige bruidspaar voor de gezellige dag! De fotootjes tonen aan dat iedereen ervan heeft genoten !
Fleur & Dirk

3 opmerkingen:

Sander & Liesbeth zei

Goede foto's, dat heb je mooi gedaan! En die mevrouw met dat regenkapje op, die ken ik niet hoor, dat is echt niet mijn moeder! Jammer dat ik er niet bij was.
Groetjes, Liesbeth.

Fleur & Dirk zei

Ze zag er zo schattig uit dat ik die foto niet wou laten schieten !
Reken er maar op dat ze ervan genoten hebben... Met zijn tweetjes op safari!
Je hebt iets gemist, het was erg gezellig !
Grtz, Fleur

Ton zei

@Liesbeth: je hebt een bijzonder stel, ontzettend lieve ouders!

Het was een leuk, gezellig en ook nog leerzaam feest. Net als Fleur en Dirk heb ook ik een nieuwe bestemming (en voor mij: in eigen land) ontdekt. Waar een GOUDEN bruiloft al niet goed voor is ...

@Fleur: waar blijft nu jullie eerste Lijsterbes-ervaring? Ik wil natuurlijk graag ALLES uitvoerig kunnen lezen!