vrijdag 13 maart 2009

Afscheid van een vriend(in)...

Ik ben haar kwijt... mijn allereerste autootje, mijn groene monstertje, mijn o zo geliefd Ibiza-vriendinnetje... Ja, ik moet eerlijk bekennen dat ik haar met de tranen in mijn ogen heb staan uitzwaaien op de oprit terwijl ze meeging met haar nieuwe eigenaar, linea recta richting Sint-Niklaas ! Het lijkt wel heiligschennis... zo slecht heb ik me erover gevoeld...
Ja, ja, het kan verkeren... Afgelopen zondag kregen we plots een bod op ons kindje via Kapaza, en dat terwijl we de hoop al opgegeven hadden gezien geklasseerd op pagina 42 ! Na een paar eerdere al dan niet serieus geïnteresseerden leek deze bewuste dame wél een échte koper én na een paar keer over en weer mailen, raakten we het afgelopen dinsdag eens over de prijs... en toen ging het snel ! Naar de keuring, nog een laatste schoonmaakbeurt, alle papieren bij elkaar zoeken én vanmiddag was het zover : de overdracht ! Alles is al bij al supervlot verlopen moet ik zeggen, al was ik zenuwachtiger hiervoor dan voor het grootste examen ! Ik hoop dat haar nieuwe eigenares nog vele jaren van mijn trouwe vriendin mag genieten, ze heeft ons superveel plezier bezorgd ! Wij kunnen nu op zoek naar een waardige vervangster,...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het blijft toch een emotioneel afscheid: de Fleurmobiel uit handen te geven. Inderdaad je eerste auto, destijds nog als studente met moeite aangeschaft. Heb je er wel een traantje om laten vloeien?

Anoniem zei

Hallo die schat......

Ja dat doet pijn.ik voel met je mee!! Wat heeft dat autootje met jou erin, toen je vanuit Achel naar Gent reed. me ongerust gemaakt. Ik was pas gerust als je even belde als je was aangekomen.

Ik had datzelfde gevoel bij mijn vorige auto's.
Blij dat je de auto een waardige
nieuwe bestuurder hebt kunnen geven.

Weer een hoofdstuk afgesloten.

Doei, Ibizaatje.....

Liefs,
Mamsie.