woensdag 10 december 2008

Bezweken aan...

... de Ikea-gekte ! Vandaag was het na lang wachten eindelijk zover: Ikea Gent ging open én gezien ook onze vriendenkring op de hoogte is van mijn jarenlange voorliefde voor de welbekende Zweedse meubelgigant viel eind vorige week een mailtje in mijn box, of ik tijd had om vanmiddag samen op verkenning te gaan... Afzender: mijnheer Bart Delen, één van de beste vrienden van mijn allerliefste hubbie... Tuurlijk wou ik daar tijd voor maken ! Tijdens onze verhuis van Gent naar hier, had dhr Delen zich immers opgeworpen als een expert bij uitstek in het lezen en opbouwen van... én bij een gezamenlijk blitzbezoek destijds aan bovengenoemde, bleek al snel dat we deze passie deelden ! Vrijgenomen dus deze middag én vol goede moed in aangenaam gezelschap naar de splinternieuwe ruim 82 miljoen gekost hebbende Ikea getrokken, vier verdiepingen hoog, en meer dan 30.000 m² aan meubels en vooral ook hebbedingen,... De grootste én meest uitgebreide collectie is hier aanwezig om rond te snuffelen én om af en toe natuurlijk ook te kopen, al moet ik zeggen dat onze beider partners niet kunnen klagen dat we ons hebben laten gaan... al hebben we natuurlijk wél even de nieuwe zelfscankassa's aan een klein onderzoek onderworpen ! Eindconclusie van het strenge comité : Leuke winkel, héél groot én het hele claustrofobische gedoe van Ikea Ternat is hier onbestaande ! Er zijn onaangenamere verslavingen en ik wil me bij deze dan ook nu reeds verontschuldigen bij vrienden en kennissen die de komende tijd vooral Ikea-kadootjes zullen krijgen... Elk excuus zal ik aangrijpen om nog eens binnen te vallen in dit nieuwe shop- en snuffelparadijs ! CU aan Flanders Expo ! Fleur

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik moest gelijk aan je denken toen ik op vrt teletekst las dat ikea gent geopend was. Gefeliciteerd, heb je je al bij alle kortingsacties (zoals ikea family) aangesloten? T