maandag 24 november 2008

Een kleine foto-update...

Hello everybody !

Héél even snel aan de vooravond van het eerste deel van het grote feest (zie mijn weblogje van morgen...) nog wat foto-ruimte vrijmaken : Ik heb de fotootjes van de bouw van Corry & Harry geüpdate (of hoe schrijf je dadde?)... Een absolute must see hoe snel ze opschieten, ondanks het slechte weer en... best of all ik heb EINDELIJK de fotootjes van ons seminarie in De Panne dit jaar on line gekregen.. Alle pogingen tot omkopen zijn zinloos, enkel harde cash kan aanvaard worden in ruil voor het eventueel verwijderen van belastend materiaal !

Véél kijkplezier ! Fleur

3 opmerkingen:

Sander & Liesbeth zei

Ha Fleur,
Veel plezier deze week met het grote feest! Het foto-voorproefje is schitterend! En de link naar de bouw en seminarie foto's doet het niet (de bouwfoto's hebben het wel gedaan een paar weekjes geleden).
Groetjes, tot ziens, Liesbeth

Sander & Liesbeth zei

Nou, op het moment dat ik het vorige comment geplaatst heb en nog een ker klik doet de link het wel! Het is toch een computer die telkens hetzelfde doet??
Dus je hoeft niets te sleutelen en kunt mij volleeeedig negeren!
Nogmaals groetjes en liefs, Lies.

Anoniem zei

Prachtige foto's, wat moet daar een werk in zijn gaan zitten om dat allemaal bij elkaar en uit te zoeken. Dikke complimenten!

Dat we nu maar een heerlijk feest mogen hebben. Opa en Oma zijn er klaar voor! Tot straks - T