vrijdag 17 oktober 2008

Eindelijk...

... nog eens de tijd om een berichtje op het net te zetten... Sinds we terug voet gezet hebben op Belgische bodem lijkt het of ons leven in een sneltreinvaart doordavert ! Afspreken met vrienden die we al een tijdje niet meer gezien hebben, een avondje toneel, de Spaanse les, een kapotte auto midden in de nacht, een heuse Ladies Night met collega's van het werk én natuurlijk niet te vergeten het langverwachte feestje ter gelegenheid van Corry & Harry's zestigste verjaardag ! Amper de tijd gehad om de koffers uit te pakken, heb ik in zeven haasten nog een fijne fotokader in elkaar geflanst om ons gezamenlijk kado van een weekendje Vlaanderen Vakantieland te ondersteunen. We hebben ervan genoten om samen met opa en oma, eens voor te proeven van een flink feestje met lekker eten... Het is nu in één rechte lijn door naar hun grote dag eind november ! Komende donderdag en vrijdag vertrek ik op opnieuw op seminarie met mijn schatjes... Dit keer gaan we De Panne onveilig maken, alhoewel we het bewust natuurlijk gezien de crisis wel een beetje low profile zullen houden... We hebben er aan getwijfeld of we ons seminarie wél of niet moesten laten doorgaan, maar we beseffen dat ons onderwerp van het seminarie, cliëntgerichtheid, meer dan ooit brandend actueel is ! En natuurlijk is het ook gewoon leuk om nog eens met het hele team een stapje in de wereld te zetten... Fotootjes later ! Ondertussen druk bezig met één en ander van fotootjes van vorige zondag een beetje toonbaar te maken voor publicatie... In de loop van het weekend te bewonderen ! CU !

5 opmerkingen:

Anoniem zei

En waar precies vond het buitendeel van het feest plaats?

Fleur & Dirk zei

Zeg heb je al gehoord van de zeven, de zeven, heb je al gehoord van de Zevensprong ?

Anoniem zei

En hoe was dat? Het is één van de opties voor het diner op 25 november ...

Fleur & Dirk zei

Algehele tevredenheid, opa's bord was in no time leeg én het onze ook ! Nee, écht goed, zeer vriendelijke mensen, verzorgd én lekker ! Zou ik zeker durven doen !

Anoniem zei

Ja, dat was het dan. Naast jullie drukke bezigheden het feit dat Harry en ik de leeftijd van 60 jaar bereikt hebben!!

Voor mij wel emotioneel. Ik ben al twee jaar ouder dan Opi geworden.
Dat speelde wel even door mijn hoofd.!
( ik mag toch wel even nostalgisch worden, he... )

Fijn dat jullie genoten hebben van
onze keuze bij de Zevensprong.
Wij waren blij dat we dit met jullie gevierd hebben.

Over tien jaar zijn we terug daar!!! of ergens in Deinze, Gent.....)

Veel liefs van Mamsie.